6 клас



Проєкти у Scratch:


1. Олександр Князь, Максим Чернятинський, Арсеній Білоус-Демченко "Зомбі"

2. Євгенія Луцюк. Шукалка

3. Павло Городінський Історія про Машу і Єву



Практична робота № 2. Створення складних векторних зображень


Завдання для практичної роботи: створіть у векторному графічному редакторі зображення клоуна за заданим зразком.

Хід роботи
1. Відкрийте графічний редактор Libre Office або створіть документ MS Office Word
2. Вставте на аркуш графічні примітиви, з яких складається зображення, надайте їм відповідних властивостей (колір заливки, колір контуру та розмір).
3. Зробіть копії примітивів, які потрібно використати декілька разів, поверніть або відобразіть справа наліво деякі з них.
4. Складіть зображення з примітивів, вказуючи порядок їх накладання.
5. Згрупуйте примітиви, з яких складається ваш клоун.
6. Скопіюйте згруповане зображення та вставте його декілька разів на аркуш, поверніть та змініть розміри вставлених об'єктів, щоб отримати товариство клоунів.


Очікуваний результат:

Практична робота № 3 Додавання тексту до зображення

1. Робота з об'єктом Word Art Перегляньте та прослухайте відео за покликанням:


2. Працюємо у MS Word. Додайте підпис автора до малюнку у вигляді об"єкту Word Art (Прізвище, ім'я та клас). Додайте за власним бажання вітання тому, кому ви даруєте свій малюнок.

Можливий інший варіант завдань для практичних робіт 2 та 3 (учні, що навчаються дистанційно, можуть самостійно обрати варіант)

Практична робота № 2. Вправа "Пахуча квітка"



Практична робота № 3. Вправа "Пахуча квітка"


1. Відкрийте свою попередню роботу.

 2. Додайте текстове поле, впишіть ім'я учня біля кожної квітки. Збережіть зміни.

3. Перетворіть створений текстовий об'єкт на графічний об''єкт, скориставшись контекстним меню та обравши об'єкт на свій смак, пам'ятайте, що останню дію можна відмінити, якщо результат не сподобався. Поміняйте властивості нового об'єкта.

  4. Обмінявшись місцями, додайте до кожного імені позитивні якості учня або учениці.

 5. Презентуйте роботи, що вийшли, збережіть зміни у файлі.

Пройдіть онлайн вправи:

Програмні об'єкти та їх властивості 

Створення проекту у Скретч

Для того щоб створити власний проект, ознайомтесь, будь ласка з прикладом, для цього перейдіть за ПОСИЛАННЯМ СЮДИ
                              АБО СЮДИ

Скачати Скретч 2 можна за цим посиланням

https://scratch.mit.edu/download/scratch2

Практичні завдання олімпіадного рівня

Зобразити у векторному графічному редакторі прапор Австралії
Додавання тексту: до фігур можна додати текст, інший спосіб - вставити текстовий напис і налашувати його рамку (ліній немає).


Роботи учнів

Рудан Богдан

Романюк Надія та Калинюк Ангеліна 6А

Яна Штогрин (6 В)
Українець Олександр та Щугорєв Михайло (6 В)

Щугорєв Михайло (6В)

Нікітін Богдан (6В)

Малюємо! 

Обирайте за смаком, додавайте свого шарму та ідей!






























Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Початок роботи на e-olimp

Майстер-клас у Скретч

Чудові списки