6 клас

АЛГОРИТМИ ТА ПРОГРАМИ

Створення гри.
2) https://scratch.mit.edu/projects/956689743  (спіймай зірку)
3) https://scratch.mit.edu/projects/294532027  (пошук смайликів)
4) https://scratch.mit.edu/projects/294744683  (дівчина шукає речі)
5) https://scratch.mit.edu/projects/661246092  (показ слайдів "UAUAUA")
6) https://scratch.mit.edu/projects/1148009855 (стріляйте в кульки)
7) https://scratch.mit.edu/projects/1144717808 (гра-лабіринт з рівнями)

Вправа "Алгоритми. Розгалуження та цикли"


Дистанційний урок: Тема: "Розгалуження з величинами. Вкладені розгалуження."

Завдання:

1) с. 208, вправа 6, складання блок-схеми (ГР1)
2) с. 204, мал.7.23. Зробити приклад та описати результат виконання коду (ГР3)
3) с. 204, працюємо з комп'ютером (ГР2). Надіслати результат вчителю.

Тестування:






1. Лінійний проєкти зі змінними. c.184 https://scratch.mit.edu/projects/1128198390

2. Практична робота № 5 (с. 199 - QR code)










ЕЛЕКТРОННІ ТАБЛИЦІ


елементи головного вікна табличного процесора

https://learningapps.org/1618461

Об'єкти табличного процесора Excel та їх властивості


основні поняття

вікторина 

Діаграми


Моделі та моделювання

Тема 3. Комп'ютерна графіка

Вправа "Формати графічних файлів"

Відеоуроки 


Діагностичне тестування по темі "Базові поняття комп'ютерної графіки"


6-А клас 9 грудня 2024


6-Б клас 9 грудня 2024




Завдання для засвоєння інструменту "крива Без'є"



 


Тема 1. Цифрові пристрої та цифровий слід.

1. Призначення цифрових пристроїв. Класифікація цифрових пристроїв. Цифрові технології. Використання цифрових інновацій для навчання, комунікації і творчості.
«Цифровий слід». 

2. Цифрові пристрої. Використання цифрових пристроїв і технологій для реалізації інформаційних процесів. Санітарногігієнічні правила роботи з цифровими пристроями.
Назвати приклади датчиків та сповіщувачів

Виконати вправу


Вправа "Пристрої "розумного" будинку"


Тема 2. Презентації.  



Тема 3. Текстовий процесор










Зображення в текстових документах: 

Схеми - SmartArt

Малюнки - Фігури

Картинки - Вставлення


Підсумкове тестування

6-А https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5686847


6-Б https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3660539




 









Стара навчальна програма

Проєкти у Scratch:




Практична робота № 2. Створення складних векторних зображень


Завдання для практичної роботи: створіть у векторному графічному редакторі зображення клоуна за заданим зразком.

Хід роботи
1. Відкрийте графічний редактор Libre Office або створіть документ MS Office Word
2. Вставте на аркуш графічні примітиви, з яких складається зображення, надайте їм відповідних властивостей (колір заливки, колір контуру та розмір).
3. Зробіть копії примітивів, які потрібно використати декілька разів, поверніть або відобразіть справа наліво деякі з них.
4. Складіть зображення з примітивів, вказуючи порядок їх накладання.
5. Згрупуйте примітиви, з яких складається ваш клоун.
6. Скопіюйте згруповане зображення та вставте його декілька разів на аркуш, поверніть та змініть розміри вставлених об'єктів, щоб отримати товариство клоунів.


Очікуваний результат:

Практична робота № 3 Додавання тексту до зображення

1. Робота з об'єктом Word Art Перегляньте та прослухайте відео за покликанням:


2. Працюємо у MS Word. Додайте підпис автора до малюнку у вигляді об"єкту Word Art (Прізвище, ім'я та клас). Додайте за власним бажання вітання тому, кому ви даруєте свій малюнок.

Можливий інший варіант завдань для практичних робіт 2 та 3 (учні, що навчаються дистанційно, можуть самостійно обрати варіант)

Практична робота № 2. Вправа "Пахуча квітка"



Практична робота № 3. Вправа "Пахуча квітка"


1. Відкрийте свою попередню роботу.

 2. Додайте текстове поле, впишіть ім'я учня біля кожної квітки. Збережіть зміни.

3. Перетворіть створений текстовий об'єкт на графічний об''єкт, скориставшись контекстним меню та обравши об'єкт на свій смак, пам'ятайте, що останню дію можна відмінити, якщо результат не сподобався. Поміняйте властивості нового об'єкта.

  4. Обмінявшись місцями, додайте до кожного імені позитивні якості учня або учениці.

 5. Презентуйте роботи, що вийшли, збережіть зміни у файлі.

Пройдіть онлайн вправи:

Програмні об'єкти та їх властивості 

Створення проекту у Скретч

Для того щоб створити власний проект, ознайомтесь, будь ласка з прикладом, для цього перейдіть за ПОСИЛАННЯМ СЮДИ
                              АБО СЮДИ

Скачати Скретч 2 можна за цим посиланням

https://scratch.mit.edu/download/scratch2

Практичні завдання олімпіадного рівня

Зобразити у векторному графічному редакторі прапор Австралії
Додавання тексту: до фігур можна додати текст, інший спосіб - вставити текстовий напис і налашувати його рамку (ліній немає).


Роботи учнів

Рудан Богдан

Романюк Надія та Калинюк Ангеліна 6А

Яна Штогрин (6 В)
Українець Олександр та Щугорєв Михайло (6 В)

Щугорєв Михайло (6В)

Нікітін Богдан (6В)

Малюємо! 

Обирайте за смаком, додавайте свого шарму та ідей!






























Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Початок роботи на e-olimp

Тиждень безпеки в Інтернеті