9 клас
Моделювання Blender
1. Вправа на побудову с. 63, мал. 2.19 (будиночок)
Розділ 4. Бази даних
Розділ 3. Табличний процесор
Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5840233
Створення і форматування текстових документів з графічними об'єктами, списками, таблицями
Розділ "Алгоритми та програми. Списки в Python"
Чернівецький
ліцей № 12 «Ювілейний» Чернівецької міської ради
Тема проєкту:
«Вікторина для вчителя»
Виконали: учні 9-В класу
ПІБ
Перевірила: Аністратенко
Т.В.
2025
Опис проєкту
Проєкт створено мовою
програмування Python. Середовище програмування Pydroid3
Режим консольний, гра розрахована на учнів 8-10 класів закладів
загальної середньої освіти. Всього запитань 5, до кожного запитання є 3
варіанти відповіді. Темою для запитань є футбол. Користувач можете використати
програму для тестування друзів або запропонувати вчителю пограти.
Питання та відповіді (номер правильної відповіді позначено *)
Текст програмного коду
..............................
Результати виконання
Приклад програми-вікторини
bal=0
print ("Скільки буде 2*2?")
print("1. 4")
print("2. 5")
print("3. Скільки вам треба")
s=input()
if s=="1":
print("Вірно")
bal+=1
print ("Скільки буде 2*2?")
print("1. 4")
print("2. 5")
print("3. Скільки вам треба")
s=input()
if s=="1":
print("Вірно")
bal+=1
print ("Скільки буде 2*2?")
print("1. 4")
print("2. 5")
print("3. Скільки вам треба")
s=input()
if s=="1":
print("Вірно")
bal+=1
print ("Скільки буде 2*2?")
print("1. 4")
print("2. 5")
print("3. Скільки вам треба")
s=input()
if s=="1":
print("Вірно")
bal+=1
print ("bal=", bal)
Бібліотеки та модулі
https://vseosvita.ua/test/start/auw077
Порівняння методів сортування:
Розділ «Програмне забезпечення та інформаційна безпека»
- Для яких файлів здійснюється стиснення з втратами та стиснення без втрат? Наведіть приклади.
- Які висновки можна зробити після проведеного дослідження зі збереженням картинки?
- Яке обмеження на розмір вкладення є в Gmail?
- Які ви знаєте параметри відтворення відео онлайн?
Практична "Безпека в інформаційних системах" 12.10.2023
Розділ "Опрацювання табличних даних" |
|
36 |
Електронна
таблиця як засіб подання відомостей про однотипні об’єкти Заготовки для вправ на повторення (з підручника) https://drive.google.com/drive/folders/1YuAoy4rwk6mugiiApMvXSrAUrxZVspBt Завдання на повторення основних можливостей електронних таблиць |
37 | Практична робота №6. Використання умовного форматування |
38 | Абсолютні та мішані посилання Розв'язування практичних завдань: адресація, формули |
39 | Логічні, математичні та статистичні функції Заготовки для ПР Приклад з прапорцями (знайти суму виділених) Приклад з оцінками (початковий, середній, достатній та високий рівень) |
40 | Діаграми. Вибір типу та побудова діаграм. Зображення рядів даних |
41 | Сортування |
42 43 |
Прості
та розширені фільтри Заготовки для практичних вправ (з підручника): https://drive.google.com/drive/folders/1MddKoIZwRvR8mmqtEJmKYk7HhAmYXQEh |
Обчислення підсумків. Зразки для виконання вправ з підручника:https://drive.google.com/drive/folders/1nAkOXbnfAuEVnxEkcNdoibL9B5sbeJT- Завдання: Відкрийте файл Peryferiya.xls. Таблиця "Периферія" Використовуючи формули, обчисліть:
Довідка по проміжних підсумках |
|
44 | Розв’язування
задач засобами табличного процесора Задача про банківський вклад з доповненням. Задана сума, яку ви поклали на депозит, відомий річний відсоток, кількість років. Знайти суму, що накопичиться за цей період, визначити, яку треба суму покласти, щоб отримати бажану. |
45 | Експорт та імпорт електронних таблиць |
46 | Підготовка наборів даних для перевірки твердження/гіпотези |
47 | Аналіз даних та представлення
результату дослідження |
Бази даних. Системи керування базами даних |
|
48 | Поняття та призначення баз даних (П.4.1) |
49 | Системи керування базами даних (П.4.1) |
50 | Подання даних у багатотабличних БД та в електронних таблицях |
51 | Поняття таблиці, поля, запису, ключа таблиці (П.4.2) |
52 | Додавання, видалення, редагування даних у базі |
53 | Фільтрація та сортування даних у таблицях (П.4.4) |
54 | Автоматизоване створення запитів у базі даних (П.4.5) |
55 | Переваги використання баз даних в інформаційних системах (описати АІС для продажу квитків у кінотеатрі, авіаквитків) |
3D-графіка |
|
56 | Тривимірна графіка. Принципи
тривимірної навігації |
57 | Класифікація програм для роботи з тривимірною графікою |
58 | Додавання тривимірних примітивів |
59 | Операції з 3-D об’єктами |
60 | Екструдування форми об’єкта Практична робота "Будинок" |
61 | Вершини, ребра, грані. Графічні
текстури Моделювання великодньої паски |
62 | Текстові об’єкти та їх редагування |
63 | Анімація. Переміщення по кадрах.
Шкала часу https://youtu.be/fEfsR3JLgy0?si=awDHTKkQ9B6a8vfJ |
64 | Рендеринг тривимірної сцени |
65 | Поняття про 3D-друк |
66 | Роль інформаційних технологій для розвитку науки й суспільства |
67 | Планування проекту, збір та аналіз даних |
68 | Підготовка прототипу |
69 | Презентація виконаних проектів |
70 | Повторення та узагальнення вивченого |
Коментарі
Дописати коментар