7 клас

Підручник з інформатики 

Анімація

Створення gif-анімації https://ezgif.com/
Завдання: с. 194, мал. 5.19

1. Працюємо з комп'ютером. Вправа 1. Визначити типи мультиплікації. 

2. Тестування по темі "Поняття анімації. Історичні факти. Види анімації"

3. Анімація в редакторі Krita https://youtu.be/xsDHQkbLh5E?si=uuMCj2zUQ3tkfteu

4. Морфінг обличчя. https://3dthis.com/facemorph.htm

        Заготовки Ада Ловлейс та Катерина Ющенко скачати тут

        Відеоурок по морфінгу з використанням Windows-додатку Photo Morph 

7-А

7-Б 

7-в

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7520244

Мультимедіа


Розумні презентації

Відкриття нових земель

Завдання для створення розумної презентації


Посилання на заготовку "Пристрої комп'ютера"


Що я знаю про Україну


Підсумковий тест по темі "Презентації"

7-Б клас


7-А клас


зимові пригоди без перешкоди


Алгоритми та програми

Графічна бібліотека в python

Вправа на створення та зміну властивосте форми, підручник, с. 98

from tkinter import *
root=Tk()
root.title('Мій пeрший проєкт')
root.geometry('600x400+200+100')
root[ 'bg' ]='red'
root.mainloop()

Завдання:
1) Змінити заголовок, вписавши своє прізвище та клас
2) Змінити розміри вікна та положення вікна на екрані
3) Змінити колір вікна
4) Додаткове завдання підвищеної складності: описати процедуру click для зміни кольору вікна, застосувати її в програмі (підказку див. на мал. 2.22, с. 103)

Практична робота "Зміна властивостей вікна та виведення вікна повідомлень"



from tkinter import *
from tkinter.messagebox import*
def click(event):
    root['bg']='red'
    root.geometry('300x200+200+200')
    showinfo('повідомлення','ми вивчаємо програмування')
root=Tk()
root.bind('<1>',click)
root.mainloop()

Завдання
1. Змінити параметри вікна
2. Змінити тип вікна повідомлень та саме повідомлення: попередження про мінну небезпеку та помилку в коді

Приклад програми з графічним інтерфейсом, що містить написи, радіокнопки, поле та кнопку.
Задача. Знайти довжину кола або площу круга в залежності від вибора користувача за введеним радіусом.

Програмний код:
from tkinter import*
from math import*
import tkinter.messagebox
def func():
if v.get() == 0:
tkinter.messagebox.showinfo('Результат', 2*pi*float(sv.get()))
elif v.get() == 1:
tkinter.messagebox.showinfo('Результат', pi*float(sv.get())**2)
w = Tk()
v = IntVar()
sv = StringVar()
v.set(0)
t1 = Label(text = 'Введіть радіус кола')
t1.pack()
t2 = Label(text = 'Виберіть, що знайти')
t2.pack()
ed = Entry(w, textvariable = sv)
ed.pack()
dov = Radiobutton(w, text = 'Довжина кола', variable=v, value=0)
plo = Radiobutton(w, text = 'Площа кола', variable=v, value=1)
dov.pack()
plo.pack()
b = Button(w, text = 'Обчислити', command=func)
b.pack()
w.mainloop()
Малювання зображень на вікні 

from tkinter import *

# Функція для малювання ліній мишею

def draw(event):

    x1, y1 = (event.x - 2), (event.y - 2)

    x2, y2 = (event.x + 2), (event.y + 2)

    canvas.create_oval(x1, y1, x2, y2, fill="black", outline="black")

# Функція для очищення полотна

def clear_canvas():

    canvas.delete("all")

# Створення головного вікна

root = Tk()

root.title("Простий графічний редактор")

# Створення полотна для малювання

canvas = Canvas(root, width=1600, height=600, bg="white")

canvas.pack()

# Прив'язка події руху миші до функції

canvas.bind("<B1-Motion>", draw)

# Створення кнопки для очищення полотна

clear_button = Button(root, text="Очистити", command=clear_canvas)

clear_button.pack(pady=10)

# Малюємо різні фігури 

# Лінія 

canvas.create_line(50, 50, 200, 50, width=3, fill="red"

# Прямокутник 

canvas.create_rectangle(50, 100, 200, 200, outline="blue", width=3, fill="lightblue"

# Овал (або коло, якщо висота і ширина однакові) 

canvas.create_oval(250, 50, 350, 150, outline="green", width=3, fill="lightgreen"

# Багатокутник (трикутник) малюємо ялинку

x=600

y=100

canvas.create_polygon(100+x, 300, 50+x, 350, 150+x, 350, outline="purple", fill="violet", width=3

# Дуга (сектор кола) 

canvas.create_arc(250, 200, 350, 300, start=0, extent=150, fill="orange", outline="black", width=3

# Текст 

canvas.create_text(200, 370, text="Геометричні фігури", font="Arial 14 bold", fill="brown")

# Запуск головного циклу програми

root.mainloop()



Пошук в Інтернеті. Електронна пошта. Хмарні сервіси

1) Пошук відомостей в Інтернеті. Розширений пошук. Створення списків джерел і закладок
2) Збирання даних. Перевірка достовірності. Ознаки мови ворожнечі, маніпуляції, пропаганди
3) Електронне листування. Електронна поштова скринька
4) Адресна книга. Етикет і правила безпечного електронного листування. 
Практична робота 1. «Пошук в Інтернеті. Електронне листування»
5) Хмарні сервіси
6) Створення онлайн документів і керування доступом до них. 
Практична робота 2. «Хмарні сервіси»

Алгоритми та програми

1) Проєкт «Рецепт різдвяної страви». https://docs.google.com/presentation/d/13L3Qx9H7g5-LJtQuRL7qIMdw64y1AjH7RdzksRx-K3E/edit?usp=sharing

2) Анімаційний проект "Новорічна гірлянда". Презентація проєкту https://docs.google.com/presentation/d/1essOOFhcJh4q39BojhlY-ZgOOnFw5oUYhE5vnEYSP_A/edit?usp=sharing  Заготовка для виконання проєкту https://scratch.mit.edu/projects/944446355

3) Проєкт «Ловимо зірки». Демо-версія гри за покликанням https://coding.space/woof/code/star-catcher-code.html

4) Проєкт «Голодний краб». Демо-версія гри за покликанням https://coding.space/woof/code/hungry-crab-code.html

5) Проєкт «Врятуватися від восьминога». Демо-версія гри https://coding.space/woof/code/squid-chase-code.html

6) Проєкт «Атака клонів». Демо-версія https://coding.space/woof/code/cloning-tutorial-code.html

7) Проєкт «Зоряні війни». Демо-версія https://coding.space/woof/code/rocket-race-code.html

8) Проєкт «Гра в сніжки». Заготовка проєкту 

Поняття змінної. Для чого потрібні змінні:

У нас було цікаве завдання на https://makecode.microbit.org/

Потрібно було організувати зворотній відлік. Ось схема вирішення цього завдання:



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Початок роботи на e-olimp

Тиждень безпеки в Інтернеті