7 клас
Підручник з інформатики
Анімація
2. Тестування по темі "Поняття анімації. Історичні факти. Види анімації"
3. Анімація в редакторі Krita https://youtu.be/xsDHQkbLh5E?si=uuMCj2zUQ3tkfteu
4. Морфінг обличчя. https://3dthis.com/facemorph.htm
Заготовки Ада Ловлейс та Катерина Ющенко скачати тут
Відеоурок по морфінгу з використанням Windows-додатку Photo Morph
7-А
7-Б
7-в
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7520244
Мультимедіа
Розумні презентації
Відкриття нових земель
Завдання для створення розумної презентації
Посилання на заготовку "Пристрої комп'ютера"
Що я знаю про Україну
Підсумковий тест по темі "Презентації"
7-Б клас
7-А клас
зимові пригоди без перешкоди
Алгоритми та програми
Графічна бібліотека в python
Практична робота "Зміна властивостей вікна та виведення вікна повідомлень"
from tkinter.messagebox import*
def click(event):
root['bg']='red'
root.geometry('300x200+200+200')
showinfo('повідомлення','ми вивчаємо програмування')
root=Tk()
root.bind('<1>',click)
root.mainloop()
Приклад програми з графічним інтерфейсом, що містить написи, радіокнопки, поле та кнопку.Задача. Знайти довжину кола або площу круга в залежності від вибора користувача за введеним радіусом.
Програмний код:from tkinter import*from math import*import tkinter.messageboxdef func(): if v.get() == 0: tkinter.messagebox.showinfo('Результат', 2*pi*float(sv.get())) elif v.get() == 1: tkinter.messagebox.showinfo('Результат', pi*float(sv.get())**2) w = Tk()v = IntVar()sv = StringVar()v.set(0)t1 = Label(text = 'Введіть радіус кола')t1.pack()t2 = Label(text = 'Виберіть, що знайти') t2.pack()ed = Entry(w, textvariable = sv)ed.pack()dov = Radiobutton(w, text = 'Довжина кола', variable=v, value=0)plo = Radiobutton(w, text = 'Площа кола', variable=v, value=1)dov.pack()plo.pack()b = Button(w, text = 'Обчислити', command=func)b.pack()w.mainloop()Малювання зображень на вікні from tkinter import *
# Функція для малювання ліній мишею
def draw(event):
x1, y1 = (event.x - 2), (event.y - 2)
x2, y2 = (event.x + 2), (event.y + 2)
canvas.create_oval(x1, y1, x2, y2, fill="black", outline="black")
# Функція для очищення полотна
def clear_canvas():
canvas.delete("all")
# Створення головного вікна
root = Tk()
root.title("Простий графічний редактор")
# Створення полотна для малювання
canvas = Canvas(root, width=1600, height=600, bg="white")
canvas.pack()
# Прив'язка події руху миші до функції
canvas.bind("<B1-Motion>", draw)
# Створення кнопки для очищення полотна
clear_button = Button(root, text="Очистити", command=clear_canvas)
clear_button.pack(pady=10)
# Малюємо різні фігури
# Лінія
canvas.create_line(50, 50, 200, 50, width=3, fill="red")
# Прямокутник
canvas.create_rectangle(50, 100, 200, 200, outline="blue", width=3, fill="lightblue")
# Овал (або коло, якщо висота і ширина однакові)
canvas.create_oval(250, 50, 350, 150, outline="green", width=3, fill="lightgreen")
# Багатокутник (трикутник) малюємо ялинку
x=600
y=100
canvas.create_polygon(100+x, 300, 50+x, 350, 150+x, 350, outline="purple", fill="violet", width=3)
# Дуга (сектор кола)
canvas.create_arc(250, 200, 350, 300, start=0, extent=150, fill="orange", outline="black", width=3)
# Текст
canvas.create_text(200, 370, text="Геометричні фігури", font="Arial 14 bold", fill="brown")
# Запуск головного циклу програми
root.mainloop()
from tkinter import *
# Функція для малювання ліній мишею
def draw(event):
x1, y1 = (event.x - 2), (event.y - 2)
x2, y2 = (event.x + 2), (event.y + 2)
canvas.create_oval(x1, y1, x2, y2, fill="black", outline="black")
# Функція для очищення полотна
def clear_canvas():
canvas.delete("all")
# Створення головного вікна
root = Tk()
root.title("Простий графічний редактор")
# Створення полотна для малювання
canvas = Canvas(root, width=1600, height=600, bg="white")
canvas.pack()
# Прив'язка події руху миші до функції
canvas.bind("<B1-Motion>", draw)
# Створення кнопки для очищення полотна
clear_button = Button(root, text="Очистити", command=clear_canvas)
clear_button.pack(pady=10)
# Малюємо різні фігури
# Лінія
canvas.create_line(50, 50, 200, 50, width=3, fill="red")
# Прямокутник
canvas.create_rectangle(50, 100, 200, 200, outline="blue", width=3, fill="lightblue")
# Овал (або коло, якщо висота і ширина однакові)
canvas.create_oval(250, 50, 350, 150, outline="green", width=3, fill="lightgreen")
# Багатокутник (трикутник) малюємо ялинку
x=600
y=100
canvas.create_polygon(100+x, 300, 50+x, 350, 150+x, 350, outline="purple", fill="violet", width=3)
# Дуга (сектор кола)
canvas.create_arc(250, 200, 350, 300, start=0, extent=150, fill="orange", outline="black", width=3)
# Текст
canvas.create_text(200, 370, text="Геометричні фігури", font="Arial 14 bold", fill="brown")
# Запуск головного циклу програми
root.mainloop()
Пошук в Інтернеті. Електронна пошта. Хмарні сервіси
Алгоритми та програми
1) Проєкт «Рецепт різдвяної страви». https://docs.google.com/presentation/d/13L3Qx9H7g5-LJtQuRL7qIMdw64y1AjH7RdzksRx-K3E/edit?usp=sharing
2) Анімаційний проект
"Новорічна гірлянда". Презентація проєкту https://docs.google.com/presentation/d/1essOOFhcJh4q39BojhlY-ZgOOnFw5oUYhE5vnEYSP_A/edit?usp=sharing
Заготовка для виконання проєкту https://scratch.mit.edu/projects/944446355
3) Проєкт «Ловимо зірки».
Демо-версія гри за покликанням https://coding.space/woof/code/star-catcher-code.html
4) Проєкт «Голодний краб».
Демо-версія гри за покликанням https://coding.space/woof/code/hungry-crab-code.html
5) Проєкт «Врятуватися від восьминога».
Демо-версія гри https://coding.space/woof/code/squid-chase-code.html
6) Проєкт «Атака клонів».
Демо-версія https://coding.space/woof/code/cloning-tutorial-code.html
7) Проєкт «Зоряні війни».
Демо-версія https://coding.space/woof/code/rocket-race-code.html
8) Проєкт «Гра в сніжки». Заготовка проєкту
Поняття змінної. Для чого потрібні змінні:
У нас було цікаве завдання на https://makecode.microbit.org/
Потрібно було організувати зворотній відлік. Ось схема вирішення цього завдання:
Коментарі
Дописати коментар