Сучасне мистецтво - це круто. Людям потрібен хліб і мистецтво.
понеділок, 6 грудня 2021 р.
субота, 4 грудня 2021 р.
Проєкти учнів 11 класів
Діана Понзель Усе про професію (як обрати майбутню професію)
Анастасія Савка Голокост - злочин проти людства
Настя Сейфуліна Бабин Яр
Анастасія Соломатіна Користь води
пʼятниця, 28 травня 2021 р.
28 травня - ЗНО з математики
Сьогодні ми залишаємось вдома, і є час на роздуми, сильний дощ відмінив прогулянки. І у нас є наш улюблений друг, без якого ми деколи не можемо існувати, ми потребуємо його, ми звикли до нього, ми не можемо опиратися йому. Це залежність?
Я переглянула фільм "Сноуден", і у зв'язку з цим виникла потреба переглянути та перечитати думку Тіма Бернерса Лі - винахідника Інтернета як WWW, хочу вам нагадати його промову 2014 року (25 років Інтернета).
Конституція Інтернета відео
понеділок, 17 травня 2021 р.
Підсумки за 2020-2021 навчальний рік
Доброго дня, звіти писати не дуже люблю, але приємно вітати учнів. Хочу привітати сьогодні всіх моїх дорогеньких знавців інформатики, хто брав активну участь у навчанні, тих, кому дистанція не заважала вчитися. Бажаю вам міцного здоров'я, щастя, успіхів у навчанні та подальшого натхнення, знаю, що воно є! Також маю надію на наступний рік, бо є талановиті хлопці та дівчатка, які ще не встигли десь взяти участь, але надалі проявляться їх знання та вміння!
1) Переможців І етапу Всеукраїнської олімпіади з програмування e-olimp
неділя, 18 квітня 2021 р.
Участь у панорамі педагогічних ідей
14 квітня 2021 року відбулося онлайн-засідання методичного об'єднання вчителів інформатики в рамках програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників, затвердженої Міським центром професійного розвитку педагогічних працівників Чернівецької міської ради
Мною було підготовлено огляд онлайн-ресурсів при вивченні теми "Алгоритми і програми" у базовій школі і окремих модулів у старшій школі.
субота, 28 листопада 2020 р.
Початок роботи на e-olimp
Всім моїм учням хочу побажати міцного здоров'я. Сама перемагаю хворобу і дякую за прекрасні побажання одужання, що дають мені сили.
Оскільки в цьому році змінилися форма та стиль навчання, учні 7-9 класів мали можливість через Google classroom долучитися до вивчення основ алгоритмізації засобами мови програмування Python. Разом з тим, не можна забувати надбання минулих років, коли ми знайомились з візуальним об'єктно-орієнтованим середовищем Lazarus.
Всі ці думки, а також успіхи учнів у засвоєнні матеріалу змусили мене саму працювати, мабуть тепер наступним кроком мотивації та розвитку є розв'язування задач на сайті e-olimp
Спершу рекомендації: починати із сторінки, де задачі систематизовані за складністю та типом алгоритму. Наважуся навести приклади моїх розв'язків, не сумніваюся, що ваші будуть не гіршими. Роблю це для того, щоб запросити усіх охочих перебороти свої страхи та невпевненість, подивіться, як це легко.
Курс олімпійця для початківців
Розв'язки задач
1) Проста задача
Pascal:
var a:integer; begin read(a); writeln(a div 10:1, a mod 10:2); end.
Python:
a=int(input("")) print(a//10,a%10)
2) Добуток цифр
Python
a=int(input()) a1=a%10 a=a//10 a2=a%10 a3=a//10 print(a1*a2*a3)
3) Кільце
Python
import math S,R1=input().split() S=float(S) R1=float(R1) Pi=math.pi R2=((Pi*R1**2-S)/Pi)**0.5 R2=format(R2,'.2f') print(R2)
4) Друзі Степана
Python
n=int(input()) print(n-1)
до олімпіади, вимагає глибокого розуміння представлення інформації в пам'яті
комп'ютера.
Дуже сподіваюсь, що мої уроки інформатики у 8 класі цього року пройшли недаремно,
маю на увазі системи числення та розрядну сітку, одиниці вимірювання довжини коду.
5) Висока точність
Pascal
var j, t, m, n, k:longint; a:array[0..1001] of integer; begin readln (m, n, k); a[0]:=m div n; m:=(m mod n)*10; for t:=1 to k do begin a[t]:=m div n; m:=(m mod n)*10; end; if k=0 then begin writeln (a[0]); halt; end; write (a[0], '.'); for j:=1 to k do write (a[j]); end.
6) Який трикутник
Python
a, b, c = map(int, input().split()) if ((a+b>c)and(a+c>b)and(b+c>a)): if (a==b==c): print('1') else: if((a==b)or(a==c)or(b==c)): print('2') else: print('3')
Пропонує вашій увазі розв'язок Сватенка Степана з 8 класу
(на жаль 90% тестів), але красиво
Python
d = [str(input()) + " ",1]
def kot():
if d[0][1] != " ":
v = str(d[0][0] + d[0][1])
else:
v = d[0][0]
return v
v = kot()
def tin():
if d[0][1] == " " and d[0][4] == " ":
g = str(d[0][2] + d[0][3])
elif d[0][1] == " " and d[0][3] == " ":
g = d[0][2]
elif d[0][2] == " " and d[0][5] == " ":
g = str(d[0][3] + d [0][4])
elif d[0][2] == " " and d[0][4] == " ":
g = d[0][3]
return g
g = tin()
def tot():
if d[0][3] == " " and d[0][5]== " ":
h = d[0][4]
elif d[0][3] == " " and d[0][6]== " ":
h = str(d[0][4] + d[0][5])
elif d[0][5] == " " and d[0][7]== " ":
h = d[0][6]
elif d[0][5] == " " and d[0][8]== " ":
h = str(d[0][6] + d[0][7])
elif d[0][4] == " " and d[0][6]== " ":
h = d[0][5]
elif d[0][4] == " " and d[0][7]== " ":
h = str(d[0][5] + d[0][6])
return h
h = tot()
def tik():
if v == g == h:
print("1")
elif v == g or g == h or h == v:
print("2")
elif v != g and g != h and h!= v:
print("3")
if (int(v) + int(g)) > int(h) and int(v) < (int(g) + int(h)) and (int(h) + int(v)) > int(g):
tik()
7) Середнє з чисел (задача № 108)
Python
a,b,c=map(int,input().split()) if ((a<b)and(b<c)): print(b) else: if((a<c)and(c<b)): print(c) else: if((b<a)and(a<c)): print(a) else: if((b<c)and(c<a)): print(c) else: if((c<b)and(b<a)): print(b) else: if((c<a)and(a<b)): print(a)
8) Квадратне рівняння (911)
Python
a,b,c=map(int,input().split()) d=b**2-4*a*c if (d<0): print("No roots") else: if(d==0): print("One root:", int(-b/(2*a))) else: x1=int((-b-d**0.5)/(2*a)) x2=int((-b+d**0.5)/(2*a)) if(x1>x2): print("Two roots:",x2,x1) else: print("Two roots:",x1,x2)
9) Цифри (2)
Pascal
var a,k:longint; begin read(a); k:=0; while (a<>0) do begin a:=a div 10; k:=k+1; end; if k=0 then writeln(k+1) else writeln(k); end.
10) Яка чверть (918)
Python
x,y=map(float,input().split()) if((x==0)or(y==0)): print("0") else: if((x>0)and(y>0)): print("1") else: if((x<0)and(y>0)): print("2") else: if((x<0)and(y<0)): print("3") else: print("4")
11) Перша чи остання (903)
Python
a=int(input()) od=a%10 sot=a//100 if(od>sot): print(od) else: if(od<sot): print(sot) else: print("=")
12) Пора року (923)
Python
a=int(input()) if((a==12)or(a==1)or(a==2)): print("Winter") else: if((a>2)and(a<6)): print("Spring") else: if((a>5)and(a<9)): print("Summer") else: print("Autumn")
13) Прямокутний чи ні? (915)
Python
a,b,c=map(int,input().split()) if((a**2+b**2==c**2)or(b**2+c**2==a**2)or(a**2+c**2==b**2)): print("YES") else: print("NO")
14) Одиниці (622)
Python
a=int(input()) n=0 while a>0: if(a%2==1): n+=1 a=a//2 print(n)
15) Трикутник (418)
Python
s1, s2, s3 = map(float,input().split()) s = s1+s2+s3+2*(pow(s1*s3,0.5)+pow(s2*s3,0.5)+pow(s1*s2,0.5)) s=format(s,'.8f') print(s)
Ті, що діляться на 6 (908)
середа, 11 листопада 2020 р.
Створення меню в CSS
Приклад стилю для меню body { font-family: Arial, San-Serif; font-size: 100%; background-color: #F6F2FF; } h1,h2,footer, nav { color: #E07...

-
Інтелектуальна власність — це власність на результати інтелектуальної та творчої діяльності. Об’єктами інтелектуальної власності (резу...
-
Всім моїм учням хочу побажати міцного здоров'я. Сама перемагаю хворобу і дякую за прекрасні побажання одужання, що дають мені сили. Оск...
-
6 клас 1) Повторення правил безпеки в Інтернеті (презентація) Безпечний інтернет.pptx https://youtu.be/VWKWM23fdg0?si=qiUiCGyfEelOPzm- 2) Ви...