Проблема виховання підприємливості

Ключове питання: чи можна на уроці в загальноосвітній школі сприяти вихованню підприємливості?
Коли було видано славнозвісний польський посібник про "тло" підприємливості, швидко утворилась нова течія думок, як наслідок - публікацій. Ось, наприклад.

"Сучасними дослідниками поняття підприємливість – в широкому значенні, визначається як
практична
кмітливість, здатність активно діяти, ініціативність. У вузько економічному значенні – це
здібності людини до отримання прибутку з найменшими
витратами
Вважається що приблизно кожна 6-7 людина, тобто біля 15 % є підприємливими. Таким чином з
одного боку далеко не кожен може бути підприємцем, а з іншого практично завжди і майже в будь якому
суспільстві є достатня кількість підприємливих людей" (
Пронікова І. В. ВИХОВАННЯ ПІДПРИЄМЛИВОСТІ ТА ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО МИСЛЕННЯ В УЧНІВ
"Психологічні аспекти підприємництва  1. Формування філософії підприємця 2. Мотивація 3. Амбіційність, віра в себе і в успіх своєї справи 4. Уміння слухати інтуїцію і довіряти їй 5. Бажання ризикувати і підприємливість 6. Уміння не боятися помилок, використання їх для зміцнення духу 7. Комунікабельність, вміння згуртовувати людей для досягнення мети 8. Наполегливість і працьовитість". (http://docplayer.ru/46795494-Tema-3-psihologicheskie-aspekty-predprinimatelstva.html)

Працюючи з дітьми віком від 11 до 17 років, хочу використати цей напрямок пошуку для визначення їх здібностей та мотивування до самостійної діяльності. Звичайно, вся проблема для мене як практика впирається у спеціально підібрані або придумані завдання. Формування цих завдань і стане полем моеї діяльності у найближчий час.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Початок роботи на e-olimp

Майстер-клас у Скретч

Чудові списки