- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Увага!!! Модулі для 10 класу!
Надішліть свої побажання щодо вибору модуля, який вас цікавить. Врахуйте можливості техніки в комп!ютерному класі та вашої домашньої, а також набуття корисних знань для майбутньої професії.
Надішліть свої побажання щодо вибору модуля, який вас цікавить. Врахуйте можливості техніки в комп!ютерному класі та вашої домашньої, а також набуття корисних знань для майбутньої професії.
Графічний дизайн | ||
Графічний дизайн як засіб візуальної комунікації | ||
1 | Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі | |
2 | Дизайн і його тенденції. Цифрове мистецтво | |
3 | Сучасна реклама та фірмовий стиль. Електронні та друковані портфоліо | |
4 | Типографіка, шрифти і шрифтові пари. Коротка історія дизайну і типографіки | |
5 | Інфографіка | |
Растрова графіка | ||
6 | Характеристики зображення та засобів його відтворення | |
7 | Растровий графічний редактор як інструмент для дизайну | |
8 | Концепція побудови пошарового зображення. Робота з шарами. Створення колажів. Прийоми колажування | |
9 | Робота з текстом | |
10 | Робота з векторними елементами | |
11 | Ретуш та художня обробка зображень | |
12 | Тонова корекція зображень. Робота з кольором | |
13 | Анімація в растровому графічному редакторі | |
14 | Створення елементів для веб-сторінок | |
15 | Розробка дизайну та створення графічних проектів | |
Основи композиції та дизайну | ||
16 | Колір. Теорія кольору. Колористика | |
17 | Основи теорії дизайну. Стиль та композиція в дизайні | |
18 | Символи та образи. Художній образ | |
19 | Поняття бренду, брендингу. Елементи фірмового стилю. Айдентика | |
20 | Створення логотипів. Брендгайд. Брендбук | |
Векторна графіка | ||
21 | Векторний графічний редактор як інструмент для дизайну | |
22 | Робота з векторними контурами | |
23 | Заливка об'єктів. Робота з градієнтами | |
24 | Впорядковування, вирівнювання й об’єднання об’єктів | |
25 | Художнє оформлення тексту | |
26 | Художні ефекти. Робота з символьними об'єктами | |
27 | Робота з текстом. Макетування | |
28 | Розробка дизайну афіш, квитків, флаєрів, постерів тощо | |
Графічний дизайн у поліграфії | ||
29 | Комп’ютерна верстка. Програми для комп’ютерної верстки | |
30 | Багатосторінкові видання та їх формат | |
31 | Основи композиції і архітектоніки багатосторінкового видання | |
32 | Композиційні прийоми створення листівки | |
33 | Буклет. Призначення. Принципи композиції. Види буклетів | |
34 | Створення обкладинки журналу | |
35 | Виконання індивідуальних та колективних проектів |
Веб-технології | ||
Напрямки та інструменти веб-дизайну | ||
1 | Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі | |
2 | Основні тренди у веб-дизайні | |
3 | Види сайтів та цільова аудиторія. | |
4 | Інформаційна структура сайту. | |
5 | Інструментальні засоби для веб-розробки | |
Проектування та верстка веб-сторінок | ||
6 | Мова гіпертекстової розмітки. Гіпертекстовий документ та його елементи | |
7 | Текстові елементи веб-сторінки, теги та їх атрибути. Гіперпосилання | |
8 | Таблиці та списки на веб-сторінках | |
9 | Каскадні таблиці стилів. Стильове оформлення сторінок | |
10 | Блокова модель CSS | |
11 | Проектування та верстка веб-сторінок | |
12 | Адаптивна верстка | |
13 | Кросбраузерна оптимізація сторінок сайту | |
Графіка та мультимедіа для веб-середовища | ||
14 | Графіка для веб-середовища | |
15 | Анімаційні ефекти | |
16 | Мультимедіа на веб-сторінках | |
17 | Розміщення мультимедійних файлів і настроювання параметрів їх програвання | |
18 | Авторські права та ліцензії у веб-середовищі | |
Веб-програмування | ||
19 | Поняття про мови веб-скриптів та спосіб використання скриптів у гіпертекстових документах. | |
20 | Об'єктна модель документа | |
21 | Кнопки, події, функції | |
22 | Створення динамічних елементів на веб-сторінках | |
23 | Валідація та збереження даних форм | |
24 | Хостинг сайту | |
25 | Веб-сервер та база даних. Взаємодія клієнт-сервер | |
26 | Прикладний програмний інтерфейс | |
Основи дизайну та просування веб-сайту | ||
27 | Планування веб-сайту та етапи роботи над ним | |
28 | Принципи графічного дизайну сайтів | |
29 | Дизайн структури сайту та просторовий дизайн веб-сторінок | |
30 | Ергономічне розміщення відомостей на веб-сторінці | |
31 | Дизайн кольору, форми, текстури, шрифтів | |
32 | Оптимізація та стратегії просування веб-сайтів | |
33 | Виконання індивідуальних та колективних проектів | |
34 | Підготовка звітів |
Бази даних | ||
Проектування моделі бази даних | ||
1 | Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі | |
2 | Поняття бази даних. Поняття, призначення й основні функції систем управління базами даних | |
3 | Модель «сутність-зв’язок» предметної області | |
4 | Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку | |
5 | Класифікація зв’язків за множинністю та обов’язковістю | |
6 | Відображення на базу даних зв’язків «загальний тип-різновид», зв’язків між кількома сутностями та зв’язків сутностей самих із собою | |
7 | Побудова моделі даних предметної області | |
Створення реляційної бази даних | ||
8 | Створення та відкриття бази даних. Основні об’єкти БД | |
9 | Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних | |
10 | Створення БД, таблиць та наповнення їх інформацією | |
11 | Обмеження цілісності, що накладаються зв’язками | |
12 | Створення зв'язків у СКБД | |
13 | Розробка інтерфейсу користувача для введення даних | |
14 | Створення форм для введення даних у таблиці | |
15 | Використання списків для моделювання зв’язків | |
16 | Використання в інтерфейсі користувача БД кнопок, створення меню користувача БД | |
Використання реляційної бази даних | ||
17 | Сортування, пошук і фільтрація даних | |
18 | Поняття запиту до реляційної бази даних. Створення простих вибіркових запитів | |
19 | Параметризовані запити | |
20 | Основи мови SQL. Оператор IN | |
21 | Віднімання множин записів | |
22 | Обчислення підсумкових показників для груп записів | |
23 | Вибіркові запити з фразами GROUP BY та HAVING | |
24 | Застосування мови SQL для обчислення підсумкових показників та вибирання груп записів | |
25 | Створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних | |
26 | Імпорт даних у базу та експорт даних з БД | |
27 | Створення звітів за однією та кількома таблицями. Групування даних у звітах | |
28 | Використання у звітах обчислюваних полів | |
Виконання індивідуальних та колективних проектів | ||
29 | Модель «сутність-зв’язок» предметної області | |
30 | Побудова моделі даних предметної області | |
31 | Створення бази даних у програмному середовищі | |
32 | Розробка запитів та їх реалізація | |
33 | Розробка та реалізація інтерфейсу проекту | |
34 | Підготовка звітів | |
35 | Представлення та захист проектів | |
Креативне програмування | ||
Цифрове мистецтво та творчість | ||
1 | Інструктування з безпеки життєдіяльності та правил поведінки під час роботи в комп’ютерному класі | |
2 | Цифрове мистецтво. Дизайн та код. Генеративне мистецтво | |
3 | Програмування як середовище для творчості | |
4 | Особливості середовища розробки. Структура програмного проекту | |
Графічні побудови та взаємодії | ||
5 | Основні елементи мови програмування. Використання змінних і виразів | |
6 | Полотно. Пікселі. Координати. Кольори | |
7 | Основні форми: точка, лінія, прямокутник, еліпс | |
8 | Використання змінних і виразів | |
9 | Інтерактивність | |
10 | Обробка подій | |
11 | Правила написання читабельного коду. Коментарі у тексті програми | |
Функції | ||
12 | Метод функціональної декомпозиції задачі. Модульність | |
13 | Функції. Бібліотеки та модулі | |
14 | Передавання значень у функцію та з неї. Формальні та фактичні параметри | |
15 | Рекурсія. Рекурсивні побудови | |
16 | Фрактали як самоподібні структури | |
Об’єкти та класи | ||
17 | Поняття об’єкта, класу як об’єктного типу даних | |
18 | Об'єкти, властивості, конструктори, методи | |
19 | Події та обробники подій. Взаємодія об’єктів | |
20 | Проектування взаємодії програмних об’єктів | |
21 | Доцільність створення класів та об’єктів для розв’язання задач | |
Мультимедіа | ||
22 | Поняття, реалізація та застосування масивів | |
23 | Текстові рядки як масиви символів | |
24 | Зображення як цілісний об’єкт та як масив пікселів | |
25 | Відео як цілісний об’єкт та як масив зображень. Анімації | |
26 | Трансформації та моделювання руху | |
27 | Бібліотеки для роботи з мультимедійними даними | |
Інтерфейс програмного продукту | ||
28 | Програмний код, графічний інтерфейс користувача та джерела даних | |
29 | Зовнішні джерела даних | |
30 | Прикладний програмний інтерфейс | |
31 | Дані сенсорів та датчиків | |
32 | Візуалізація даних, отриманих із зовнішніх джерел | |
33 | Поняття та приклади інтерактивних інсталяцій | |
34 | Виконання індивідуальних та колективних проектів | |
35 | Представлення та захист проектів |
- Отримати посилання
- X
- Електронна пошта
- Інші додатки
Коментарі
Дописати коментар