Головна сторінка – це інформація, яка постає перед користувачем при переході за адресою на сайт. Іншими словами, головна сторінка – це перше, з чим зустрічається відвідувач, потрапивши на сайті. Цьому правилу підпорядковуються всі сайти в Інтернеті: контент-провайдери, модні інтернет-магазини, потужні портали і багатолюдні форуми. Призначення головної сторінки будь-якого сайту – це забезпечення такого «прийому» відвідувача, щоб, в ідеалі, він став користувачем. Або, принаймні, щоб затримався на сайті протягом тривалого часу. Головна сторінка як обличчя сайту Головна сторінка, будучи невід’ємною частиною сайту, створюється на базі системи управління контентом сайту. Інтернет-користувачам часто зустрічається абревіатура CMS. Це і є позначення системи управління контентом сайту – Content Manage System. На базі CMS програміст створює сайт цілком і, зокрема, головну сторінку. При створенні головної сторінки, безумовно, враховується призначення сайту. Головна сторінка повинна бути забезпечена таким інструментарієм, використання якого дозволить навіть недосвідченому користувачу в короткий термін ознайомитися з сайтом, зацікавитися вмістом другорядних сторінок і, взагалі, так би мовити, увійти у смак. Тому головну сторінку, як правило, забезпечують зручними засобами навігації по сайту і різними корисними функціями для відвідувача. Однак перша за важливістю вимога до головній сторінці – інформативний текстовий і графічний контент. Буквально секунди ознайомлення зі змістом головної сторінки повинні привернути увагу користувача і надовго затримати його на сайті, зробивши, наприклад, потенційного клієнта інтернет -магазину реальним покупцем. Головна сторінка як засіб просування Головна сторінка, розглянута в контексті оптимізації сайту, має відносне, а не абсолютне, значення. Особливо, при просуванні в пошукових машинах. Загальновідомо, що одним з ефективних засобів просування є розміщення зовнішніх посилань на сайт, що розкручується. Пошукові системи підраховують загальну кількість цих зовнішніх посилань. Для пошукового робота не має значення, на головну сторінку веде посилання або на другорядну. На головну сторінку може звернути, а, найчастіше, і звертає, модератор пошукової системи. Якщо другорядна сторінка, яка просувається відповідає всім правилам пошукової системи, а головне не повністю, то до такого сайту санкцій, зрозуміло, ніхто не застосує, але і дуже високих позицій в пошуковій видачі сайту не забезпечать. А рядовий користувач в цьому випадку головної сторінки може взагалі й не побачити, наприклад, якщо він переходить по зовнішньому посиланню на конкретну сторінку каталогу інтернет -магазину. Ось в інтернет-спільнотах розкрутка головної сторінки може виявитися доцільним. У цьому випадку існує певна можливість залучення до сайту великої аудиторії, особливо, якщо сайт має широку спеціалізацію. Цілком імовірно, що будь-хто з аудиторії, потрапивши на головну сторінку, знайде на сайті що-небудь йому цікаве і перейде вже на другорядну, важливу для комерційного проекту, цільову сторінку. Для цього необхідно забезпечити легкість такого переходу, наприклад, організувавши на головній сторінці зручну навігацію по сайту. Змінена термінологія Іноді в Укрнеті можна зустріти альтернативні назви головної сторінки. Наведемо їх, щоб читач, зустрівшись з ними де-небудь в мережі, знав, що мова йде про головну сторінку. Найбільш відомих сленгових найменувань головної сторінки два. Перше – грубувате, але вірно відображає суть поняття «головна сторінка» , – морда. Так-так, нехай вас не бентежить це не зовсім приємне для слуху слово. Саме морда. Назва використовується виключно для простоти пояснення. Друга назва смішна – хом’як. В основі назви лежить англійська фраза «home page», буквально «домашня сторінка». Так в англомовній частині Інтернету називають головні сторінки ресурсів. «Хомпейдж» в Уарнеті перетворився на « хом’як». Просто та ефективно. Інша англомовна назва головної сторінки – «doorway», буквально «вхідні двері», – дало назву одному з методів чорної оптимізації в пошукових машинах, а саме, дорвею. Дорвей – це фальшивий сайт, що складається, як правило, з однієї тільки головної сторінки, що оптимізується в пошуковику під який-небудь популярний запит. На такій «головній» відвідувач практично не встигає затриматися, бо автоматично переадресовується на сторінку, можливо, вже й не головну, що просувається цим чорним методом справжнього ресурсу із зовсім іншими ключовими фразами.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Початок роботи на e-olimp

Тиждень безпеки в Інтернеті