Кінцевий продукт проєктної роботи має містити розроблений брендбук компанії (реальної чи абстрактної), що включає: місію; цінності компанії; цільову аудиторію; логотип (розроблений за допомогою векторного графічного редактора); перелік кольорів, які використовуватимуться для просування брендому, їх комбінації і варіанти використання; слоган; шрифти; мову, стиль та манеру взаємодії зі споживачем; соціальні платформи, які будуть використовуватись для комунікації.
Успішно реалізованим проєктом буде вважатися розроблений брендбук компанії. Його потрібно буде презентувати під час представлення проєкту.
Презентація проєкту може відбутись на звичайному уроці.
Крок 1
Підготовчий етап
Для успішної підготовки проєкту тобі потрібно:
- розглянути поняття: «бренд», «брендинг», «брендбук», «айдентика», «растрова графіка» та «векторна графіка»;
- придумати ідею компанії, для якої буде створено брендбук (можна також обрати вже існуючу компанію та провести для неї ребрендинг);
- ознайомитися з основними складовими брендбуку: брендом (сюди входить: місія, цінності компанії, цільова аудиторія), фірмовим стилем (логотип; кольори, їх комбінації і варіанти використання; слоган; шрифти, які будуть використовуватись), правилами взаємодії з цільовою аудиторією (мова, стиль та характер взаємодії); соціальні мережі, які варто використовувати;
- розробити власну концепцію брендбуку для обраної компанії;
- розробити макет логотипу компанії;
- ознайомитися з програмами для створення ілюстрацій;
- проаналізувати обрану концепцію, зробити поправки за потреби;
- дослідити наступні теми: «Основні теорії дизайну», «Психологія кольору»;
- оформити логотип за допомогою графічного редактора (обери його самостійно);
- підготувати презентацію брендбуку компанії (усну доповідь та слайд-шоу);
- презентувати проєкт;
- провести саморефлексію.
Крок 2
Пошуковий етап
Виконай завдання
- Знайди потенційно корисні джерела інформації.
- Обери векторний графічний редактор, за допомогою якого ти будеш створювати свій логотип.
- Знайди інформацію, яка стосується понять: «бренд», «брендинг», «брендбук», «айдентика», «растрова графіка» та «векторна графіка».
- Знайди приклади брендбуків та логотипів відомих компаній.
Дай відповідь на запитання
Чим векторна графіка відрізняється від растрової?
Дай відповідь на запитання
Із яких елементів складається брендбук?
Крок 3
Аналітичний етап
Виконай завдання
- Проаналізуй зібрану інформацію.
- Доповни за потреби перелік джерел інформації.
- Проаналізуй логотипи успішних брендів.
- Подумай над концепцією твого бренду.
Виконай завдання
Проаналізуй стилістику та кольорову гаму логотипу. Чи гармонійно вони поєднуються з концепцією бренду?
Дай відповідь на запитання
Чи вдається тобі дотримуватися визначеного плану роботи?
Дай відповідь на запитання
Чи виникали у тебе труднощі на етапі пошуку інформації?
Крок 4
Практичний етап
Виконай завдання
Дай визначення поняттям: «бренд», «брендинг», «брендбук», «айдентика», «растрова графіка» та «векторна графіка».
Виконай завдання
Придумай власний бренд чи обери компанію, для якої ти хотів би провести ребрендинг.
Виконай завдання
Продумай та деталізуй структуру свого брендбуку.
Виконай завдання
Ознайомся з інтерфейсом та інструментами обраного графічного редактора. Укажи його сильні та слабкі сторони.
Виконай завдання
Зроби ескіз логотипу для обраної компанії.
Виконай завдання
Оформи логотип за допомогою векторного графічного редактора.
Виконай завдання
Виконай усі інші завдання для підготовки брендбуку (опиши місію та цінності компанії, досліди цільову аудиторію, придумай слоган тощо).
Виконай завдання
Оформи презентацію свого брендбуку.
Коментарі
Дописати коментар