У середовищі Скретч можна не тільки малювати, слухати музику, - пробуйте створювати власні тести, ігри та анімацію. Пропоную майстер-клас: створення гри "Муріо". Для відкриття проекту перейдіть за посиланням
Всім моїм учням хочу побажати міцного здоров'я. Сама перемагаю хворобу і дякую за прекрасні побажання одужання, що дають мені сили. Оскільки в цьому році змінилися форма та стиль навчання, учні 7-9 класів мали можливість через Google classroom долучитися до вивчення основ алгоритмізації засобами мови програмування Python. Разом з тим, не можна забувати надбання минулих років, коли ми знайомились з візуальним об'єктно-орієнтованим середовищем Lazarus. Всі ці думки, а також успіхи учнів у засвоєнні матеріалу змусили мене саму працювати, мабуть тепер наступним кроком мотивації та розвитку є розв'язування задач на сайті e-olimp Спершу рекомендації: починати із сторінки, де задачі систематизовані за складністю та типом алгоритму. Наважуся навести приклади моїх розв'язків, не сумніваюся, що ваші будуть не гіршими. Роблю це для того, щоб запросити усіх охочих перебороти свої страхи та невпевненість, подивіться, як це легко. Курс олімпійця для початківців Розв'язки задач...
6 клас 1) Повторення правил безпеки в Інтернеті (презентація) Безпечний інтернет.pptx https://youtu.be/VWKWM23fdg0?si=qiUiCGyfEelOPzm- 2) Виконання інтерактивних вправ на знання безпеки в Інтернеті Вправа-пазл Вікторина "Безпечний Інтернет" переглянути відео та записати відповіді на питання безпечно або ні Понеділок, 3 лютого, 2 урок 6-А та 4 урок 6-Б, 25 кабінет 7 клас 1) "Шахраям це подобається" (відео) https://drive.google.com/drive/folders/1t1czW_rpxe4z8U2gNcDuRLEOUZH-xP6u Після перегляду відео дайте відповідь на запитання: що саме подобається шахраям і чому? 2) Виконання вправ на знання безпеки в Інтернеті Для розігріву: https://learningapps.org/display?v=pb6rg66at21 Колекція вправ: ttps://learningapps.org/display?v=ppsyqihit20 Вівторок, 4 лютого, 2 урок 7-В, 4 урок 7-Б, 6 урок 7-А 25 кабінет, 15 кабінет (Сидорчук В.В., Аністратенко Т.В.) 8 клас гра "Майстер кібербезпеки" Монетка Секрети створення паролів від Ремуса Люпина Інтерактивна ...
Інтелектуальна власність — це власність на результати інтелектуальної та творчої діяльності. Об’єктами інтелектуальної власності (результатами інтелектуальної та творчої діяльності) згідно із законодавством України є: · літературні та художні твори; · комп’ютерні програми; бази даних; фонограми, відеограми, передачі (програми) організацій мовлення; · наукові відкриття; · винаходи, корисні моделі, промислові зразки; · раціоналізаторські пропозиції; · сорти рослин, породи тварин; · комерційні (фірмові) найменування, торговельні марки (знаки для товарів і послуг), географічні зазначення; · комерційні таємниці тощо. На об’єкти інтелектуальної власності розповсюджується авторське право. Згадаймо, що таке право? (ві...
Коментарі
Дописати коментар