Захист проектів у 7 класі

 Традиція продовжується. Цього року мені пощастило викладати у 7-х класах. Тому працюємо в Scratch,




знайомимося з Python, виконуємо завдання і там, і тут і ще малюємо блок схеми. Ігрові проєкти робимо у Scratch, тому що так простіше. Йдемо по лінії найменшого опору.

Цього року немає лабіринтів, шутерів, зате ловимо зірки, збираємо яблука, клікери в тренді. Критерії виробляли разом з дітьми (під моїм керівництвом).

 1. Використання змінних

2. Наявність випадковості

3. Гарний дизайн.

4. Досягнення мети або результату

На захисті виконували вправи "Пітчт у ліфті" та "Три зірки і побажання".


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Початок роботи на e-olimp

Майстер-клас у Скретч

Чудові списки